Tervehdys lumisesta Lahdesta.

Eilen oltiin Retun kanssa kisaamassa Riihimäellä kolme starttia. Ekana oli hyppyrata, josta saatiin taas yksi nolla-tulos kerättyä. Nollia tuli yhteensä 21 kpl alle ihanneajan, joten palkintosijoille meidän just alle ihanneajan nollalla ei ollut toivoakaan päästä. Mä en pysty kuolemaksenikaan tällä hetkellä muistamaan mimmonen rata se oli, toivotaan, että ratapiirros tulisi nettiin. Taisin taas vähän jännittää...

Toinen rata oli sitten normi agirata. Alkuun oli kaksi hyppyä, joista toinen oli okseri ja sen jälkeen melkein 180 asteen käännös kepeille. Retu helposti pudottaa okserin jos ei saa hypätä sitä ihan suoraan (kun ei sitä ole pahemmin treenattu), joten mä annoin sen hypätä ihan rauhassa ja vasta sitten rupesin kääntämään kepeille. No tottakai mä kyttäsin niin paljon sitä hyppyä, että tiputtaako se riman vai en, etten keskittynyt kääntämään sitä kepeille oikein vaan sisääntulo sössittiin. Ja sitten minä en taaskaan virheen jälkeen saanut enää tsemppiä päälle, joten loppurata meni ihan hutiloinniksi, hylkyhän sieltä tuli.

Kolmannella radalla oli muutama tosi kinkkinen kohta ja ne meni meiltä tosi hyvin, mutta sitten mä hutiloin helpossa kohdassa ja putkelta tuli kielto ja tulokseksi siis vitonen. Mutta siihen rataan olen ihan tyytyväinen kun vaikeat kohdat meni kuitenkin hyvin.

A:lta Retu molemmilla radoilla vähän hyppäs (tuli alas kuitenkin muttei jäänyt odottamaan lupaa jatkaa), mutta puomi meni suht hyvin. Saas nähdä saadaanko me vieraassa kisapaikassa koskaan mentyä kontakteja täydellisesti, kun niitä on treenattu vain kotihallissa ja muualla mennään miten mennään... Laiska ohjaaja.

Kolmen radan jälkeen oli kyllä niin kuitti olo (kiitos edellispäivien sulkapallon ja bodypumpin), että onneksi ei tarvinnut ajaa takaisin Naantaliin vaan tulin tänne Lahteen äiteen luo. Ja täällä on lunta ja sekös on Retusta kivaa ;-)