Viime yön pyrytti kauniisti lunta ja mä murehdin aamuyöstä alkaen, että miten pääsen hakutreeneihin mastometsään, kun arvelen, että mun golfilla on vaikeuksia päästä sinne ilman luntakin... No Kaisa sentään aamulla laittoi viestin, että siirretään treenit heidän lähimetsään lumen takia. Tuonnekin oli viimeinen pätkä auraamaton ja mä olin vissiin aamun eka ajaja jäljettömyydestä päätellen, mutta sentään perille päästiin. Ja lumipyry jatkui... Treenit olivat ihmisille aika rankat, kun metsässäkin oli lunta välillä melkein polveen asti. Ja vajaa viisituntia metsässä vielä menikin, kun oli monta treenaajaa.

Kamin kanssa otin alkuun vuoroa odotellessa Tiian avustuksella rullatreeniä. Kami menee reippaasti hakemaan rullan, mutta sitten jää rulla suussa vähän haahuilemaan. Kun lähdin itse siinä vaiheessa peruuttamaan poispäin, se aina havahtui tuomaan rullaa mulle. Ja palkkaus lelulla Tiialta. Alueella otettiin vielä muutaman muun avustajan kanssa rullan tuontia ja se meni lähinnä mun liikkeiden viilaukseksi... Huuto Aina jossain vaiheessa tulee kämmäiltyä. Tosin kyllä Kamikin häsäsi sen rullan kanssa, se pyörii suussa ja lentelee hankeen ihan liian usein... Löysä suu.

Ilmaisutreenin jälkeen Kami sai hakea kolme maalimiestä. Kaikkien maalimiesten lähdön se näki, muttei saanut muita apuja. Intoa hakemiseen oli kuitenkin jopa normaalia enempi, joten ei ongelmia sen suhteen. Siirtymiset alueella, odottelut ja lähetykset sujuivat vapaana kauniisti hallinnassa. No yhdessä vaiheessa tarvittiin yksi vähemmän kaunis "P**kele" kun koira meinasi lähteä omille teilleen, mutta pääsääntöisesti kuljettiin kauniisti. Hyvä mieli jäi treeneistä!