Eilen kisaltiin taas kaksi starttia TSAU:lla. Ekalla radalla Kamilla oli aika hulvaton meno... Puomille asti eli reiluun puoleenväliin oli homma vielä jotenkuten hanskassa, mutta puomia lähestyttäessä unohdin puomin käskysanan ja kun Kami oli kohtalaisen kiihtyneessä tilassa, se juoksi ylösmenon pysähtymättä ja samoin alastulon ja leiskautti edessä olevan hypyn, jolle ei tietenkään pitänyt mennä, ja mä olin siinä vaiheessa vasta puomin alkupuolella... Perkulen kakara, kyllä se tähän asti puomilla pysähtynyt mua ootelemaan... No sen jälkeen mä sitten unohdin jo loputkin käskysanat ja huutelin kepeillä puomia jne ja pelkkä kaaoshan siitä tuli...

Tokalle radalle lähdinkin sitten asenteella, että perkele nyt kontaktit otetaan kunnolla. No kontaktit otettiin kivasti ja muutenkin suht ok rata, mutta kepeillä tuli rytmirikko ja kun lähdin ottamaan keppejä uudestaan niin Kami ehti pujotella keppejä takaisinpäin hyllyn verran. Mutta muuten olin rataan suht tyytyväinen, rimat pysyi ylhäällä ja kontakteilta lähdettiin luvalla.

Illalla vietiin Kami Nallikalliolle hoitoon, kun itse menimme Sauvoon pikkujouluihin. Kami pääsi siis moikkaamaan pentujaan. Alkuun Kami oli ihan klapilla päähän lyöty, että mitä ihmeen pikkuotuksia täällä painelee menemään. Kaveri istu mun kainalossa korvat töttöröllä, silmät suurena ja hännällään hermostuneena paukuttaen ja tsiigaili pentujansa. WTF!?! No oli Kami sitten jossain vaiheessa pentujaan vähän leikittänyt, Ansaa tottakai kosiskellut ja leikittänyt ja päässyt pentujen kanssa lampaitakin katsomaan. Oikein loistava viikonloppu siis pikkukoiralle ja nyt kaveri kuorsaa umpiunessa... Eikä meidänkään illassa mitään valittamista ollut!

Oli ne pennut vaan ihania! Ja niin vaivattomia, kun ne vaan nukku tai leikki kiltisti. Eivät edes purreet tai mitään... ;) Miten niin pennuista vois muka olla vaivaa?

1259506205_img-d41d8cd98f00b204e9800998e