Ekat sm-treenit (by Rauno) takana ja hyvä fiilis jäi niistä! Rauno oli tehnyt paljon hyppyjä sisältävän radan, jossa sai treenata tiukkoja käännöksiä. Ensiksi jokainen suoritti radan kilpailun-omaisesti, sitten käytiin yhdessä läpi ongelmapaikat ja vaihtoehtoisia ohjaustyylejä ja sitten suoritettiin rata uudestaan ja eri ohjaustyylejä kokeillen. Retulla oli hyvä vauhti päällä ja olin siihen oikein tyytyväinen. Vähän epäilytti, että onko sillä puhtia enää iltamyöhään treenata, varsinkin kun se koko iltapäivän Lassen kanssa kotona riekkui, vaikka mä yritin että koiran tarttis välillä huilata ja kerätä voimia treeniin. Mutta eipä se näköjään haitannut.

Treeniradassa ei ollut A:ta, mutta treenailin sitä muuten vain. Retu meni sen TOSI hyvin! Mulla ei ollut edes kosketusalustaa, mutta siihen alas se tuli reippaasti nököttämään 2on-2off ja odottamaan lupaa jatkaa. Joku treeni näköjään tuottanut tulosta! Nyt on sitten vuorostaan puomi se heikompi (ei tule ihan alas asti) mutta eiköhän sekin pienellä lisätreenillä saada kuntoon. Meillä on siis toivoa!

Smashing Pumpkinsin keikka oli kunnon rokkia! Varsinkin muutamien kappaleiden akustiset sovitukset oli todella mun makuun. Aika outo bändihän toi suurimmaksi osaksi mulle on, joten se esti mihinkään "hurmokseen" pääsyä, mutta kyllä siellä keikalla viihtyi! Muutenkin oli kiva miniloma. Aamulla nukuttiin pitkään, syötiin aamiaisella hyvin ja ehdittiin kotiin ja lenkillekin vielä auringonpaisteessa!